Εργαλεία δημιουργίας τριδιάστατων γραφικών Ι (3DS MAX/Blender)
- Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση του καταρτιζόμενου, με τον τρόπο κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων,
τις βασικές τεχνικές φωτισμού, τις κάμερες και την κίνηση καθώς και το texturing και τη διαδικασίας του rendering
μέσα από σχετικά λογισμικά (3dsMax/Blender).
- Περιεχόμενο του Μαθήματος:
- Περιβάλλον εργασίας
Βασικά τρισδιάστατα αντικείμενα
Transformation tools
modifiers
Δισδιάστατα σχήματα
Τεχνικές δημιουργίας τρισδιάστατων αντικειμένων από τα δισδιάστατα σχήματα
Φωτισμοί
Αλγόριθμοι rendering
Επεξεργασία μοντέλων (editpoly)
Υλικά
Προβολή εικόνων-φωτογραφιών πάνω σε αντικείμενα