Εργαλεία κατασκευής παιχνιδιών (Unreal Editor,Half life, Doom Editor)

  • Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση του καταρτιζόμενου με το περιβάλλον των σύγχρονων προγραμμάτων δημιουργίας παιχνιδιών και η εισαγωγή του στην ανάπτυξη και παραγωγή τροποποιημένων ή νέων πιστών (mod). Ο εκπαιδευτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε οποιαδήποτε από τις γνωστές πλατφόρμες υλοποίησης. Προτείνεται η διδασκαλία Unity

    Unity Tutorial

  • Περιεχόμενο του Μαθήματος:
  •  Εισαγωγή στο περιβάλλον  Βασικές κλάσεις αντικειμένων  BSP Brushes  Static Meshes  Level design για multi play erfps  Level design για ctf  Level design για single player fps  Level design για side scroller games  Οργάνωση παραγωγής  Game design document  Prototyping  Φωτισμοί  Εισαγωγή στα υλικά  PBR (physical based materials)  Προετοιμασία και εξαγωγή μοντέλων από το 3D studio για game engines  Collision objects  Αντικαθιστώντας τις BSP brushes με τρισδιάστατα μοντέλα 

ΔΙΕΚ ΑΙΓΙΝΑΣ 2021 - 2023 ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε