Εργαλεία κατασκευής παιχνιδιών (Unreal Editor,Half life, Doom Editor)
- Σκοπός - Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση του καταρτιζόμενου με το περιβάλλον των σύγχρονων προγραμμάτων
δημιουργίας παιχνιδιών και η εισαγωγή του στην ανάπτυξη και παραγωγή τροποποιημένων ή νέων πιστών (mod).
Ο εκπαιδευτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε οποιαδήποτε από τις γνωστές πλατφόρμες υλοποίησης. Προτείνεται
η διδασκαλία Unity.
Unity Tutorial
- Περιεχόμενο του Μαθήματος:
- Εισαγωγή στο περιβάλλον
Βασικές κλάσεις αντικειμένων
BSP Brushes
Static Meshes
Level design για multi play erfps
Level design για ctf
Level design για single player fps
Level design για side scroller games
Οργάνωση παραγωγής
Game design document
Prototyping
Φωτισμοί
Εισαγωγή στα υλικά
PBR (physical based materials)
Προετοιμασία και εξαγωγή μοντέλων από το 3D studio για game engines
Collision objects
Αντικαθιστώντας τις BSP brushes με τρισδιάστατα μοντέλα