Γλώσσα Προγραμματισμού  IV (OPENGL)

  • Περιεχόμενο του Μαθήματος:
  • Εισαγωγή στην OpenGL  Εισαγωγή στην C#  Εξοικείωση με το περιβάλλον της C#  Βασικά παραδείγματα σε C#  Λειτουργίες / δυνατότητες OPENGL  Δημιουργία απλού προγράμματος σε C# («Hello World»)  Λεξιλόγιο  Τύποι Δεδομένων  Μετατροπές τύπων  Ειδικοί χαρακτήρες  Αλληλεπίδραση με χρήστη (input και output)  Βασικές έννοιες δισδιάστατων και τρισδιάστατων αντικειμένων  Τελεστές  If, if...else, if...else if...else  Switch  While, Do...While, For  Encapsulation  Βιβλιοθήκες  Η βιβλιοθήκη GLUT  Εγκατάσταση  Οι Μέθοδοι στην C#  OpenGL Primives  Το main loop της OpenGL  Οι εντολές glBegin και glEnd  H εντολή GLFlush  Arrays στην C#  Δομές  Κλάσεις  Interfaces  Διαχείριση αρχείων  2D Γραφικά  3D Γραφικά  

ΔΙΕΚ ΑΙΓΙΝΑΣ 2021 - 2023 ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε